Samstag, 13. Dezember 2008

Sanat

Dün aksam her hafta oldugu gibi bagimlisi oldugum bi sanati izledim. Galatasarayimin maci vardi Ankara'da, Rakip Genclerbirligi. Cok önemli eksiklerimiz olsada, sahada Lincoln önderliginde 11 Metin gördüm ben. Bu sadece bu maca özel bisey degil, bi kac haftadir takim gercek karakteri ve gücüyle oynadigini herkese gösteriyor. Lincoln demisken bir Parantez acmak istiyorum:
Gecen sene konusanlar acaba simdi nerede? Bir insani kötü zamaninda elestiriyorsun, tamam.. Ama iyi oynadigindada övgüyle bahsetmek, boynunun borcu olsa gerek. Yazimin basligini "Sanat" yaptim. Dün her seyiyle siir gibi futbol izledim, yazar da Lincoln. Darisi gelecek haftalara diyelim artik. Önümüzde Maabedimizde oynayacagimiz bir Besiktas Derbisi var. Hayirlisi olmasini diyelim ve hakeden kazansin.
Sevgilerimle..

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen