Samstag, 14. November 2009

Kabullenmek!

Dogru olmasini istemediginiz bir seyi kabullenmek istemezsiniz hic bir zaman. Ama bu yaptiginiz sey sadece zaman kazanmaktir, yada kaybetmek (nasil görmek isterseniz). Er yada gec bu dogru olan sey ortaya cikar ve siz kabullenmek zorunda kalirsiniz.

Ben bugün hic tahmin etmedigim biseyi ögrendim. Sevdigim insan bana 1 sene boyunca yalanlar söylerken, ben kimseye inanmayip sirf ona inandim. Simdi pismanmisin deseniz, yok hayir pisman degilim, cünkü ben dogru bildigim seyi yaptim, sevdigime inandim. Ama bidaha yaparmisin derseniz, yok hayir asla! Nerden bilebilirdimki bi insanin bu kadar kötü olabilecegini? Bi insanin kendisini sevene bunlari yapabilecegini? Neler yaptigini yazmiyacagim, cünkü ne gönlüm el verir, ne de yazmakla biter! Allah'ima havale ediyorum.

Sevgili Blog, aslinda biliyorum o insanin burda yazi yazacak kadar degeri yok, kusura bakma ama ne yapayim?

Sevmistim ben.. ama artik sevmekmi? tövbe!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen